website stats

Saturday, July 30, 2011

頭條要聞: 人間異語:女友不斷找外食 讓我窒息

<<蘋果日報>>頭條要聞
<<蘋果日報>>頭條要聞
人間異語:女友不斷找外食 讓我窒息
Jul 29th 2011, 23:00

Q:為什麼走不出跟女友的感情糾葛? A:我跟女友16歲認識。當初她從南部轉學到新竹上課,國三時,分到我們班,大家常聚一起,我開始對她產生好感。畢業後,她交過5、6個男朋友,明明我對她有感覺,可是我又不敢承認。有次她跟家人吵架離家,我不忍心看她在外面流浪,就把她帶回家住。兩人睡一起,親吻了,我才跟她表白。 詳全文:人間異語:女友不斷找外食 讓我窒息

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

No comments:

Post a Comment